31 Mart 2012 Cumartesi

Pembe Gülüşler :)

   Güneşin kendini gösterdiği fakat kendini bile ısıtamadığı bir Cumartesi günü daha :) Yarın sınawa girecek herkese başarılar diliyooor bugünkü heyecan we streslerini benim gibi alışweriş yaparak üzerlerinden atmalarını tawsiye ediyorum :)


Zaraya girdiiim, yazın gelmesi nedeniyle müthiş indirime girmiş bu şirin kürklü haywanı bulduuum,


Hemen ewe götürdüüüüüm :))))  Üzerimde çok göremeyceksiniz artık bir dahaki kışa uyandırırım ama :))))


Eywah pişti oldum! 
Hadi bluzun şeker pembesi, kuzularında mı pembe olur yaa :(



Keşke telefonlarımı iki cebime birden sokuşturmasaydım :( Öğrencem ben bu işi öğrencem :(




Pembiş Bluz: Coton
Pantolon: Lewi's
Pembiş Kuzularım: UGG
Çanta: Forever New



8 yorum:

  1. telefonları 2 cebime sokuşturmasaymışım:)) eminim süper fotolar koyacaksın daha :) blogunun yeni lzleyicisiyim benmkine d e beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. goncacım, umarım umarım dediğin gibi zamanla çok daha hoş postlar yapıcam :) bloguma hoşgeldiiin :)

    Alice, thanks sweetie :)

    YanıtlaSil
  3. haha ben telefonları sokmasamda daha şiş duruyor,acaba ceplerimi doldurduğumdan basenli gibi duruyorum desem bloggerler yutarmı?

    YanıtlaSil
  4. evet telefonları cebine soktuğun resimm biraz seni kilolu göstermiş olsada tarzınnn çokkk hoş beğendim senii.
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. olsun dogal olmususn sokusutrr..pembeı supersın..cantanı cok begendım

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Ozge : ) Beyaz ve pembe harika olmus. Ilk sayfadaki postlarina baktim hemen, cok sirin birisin, ne guzel guluyorsun ve pozitif bakiyorsun : ) Ziyaretin ve yorumun icin tesekkurler, boylece blogununla tanistim. Istersen kontakta kalabiliriz GFC yoluyla.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir kombine olmuş ;) yakismis

    YanıtlaSil

Comments