7 Nisan 2012 Cumartesi

Kışkışş Kııış :)


Son günlerde neler yaptım,kışın son günlerini nasıl mı geçirdim?? yarasa gibiyim dimi,hep gece fotosu hep gece:)

burda saçlarımı tost yaptıım,siz görmüosunuz ama öölee:):))






        En yakınlarım bilir.Öss'ye girmek bende bi hobiye dönüştü..3. sınıfta olmama rağmen her sene sanki ilk kez giriomuşum gibi Öss'ye başwurur, milletin 1 yılda çalıştığı konuları 1 gecede bitirir we sınawa hazırlanırım.Bu daha kaç yıl sürer bilmiyorum ama durumdan ben gayet mutluyuuum :)) Öss sonrası kutlamaları sewiyorumdur belki de :p

yok yok foto kaymış, ben değil:):)


kalp kolye koleksiyonum olduğunu söylemiş miydim?

Göz kırpma çabalarım bunlar benim, yada gözlerimi açık tutma çabaları :D


saclarımın doğal hali bööle, kıvırcık bi merinosum aslında:):)


ewet karsıdakı arkadasın sewgılısı o gece gelemedi,ondan yapıstı telefona bildiniz:)

banane yaa bıras dha gtmıcem işte bakısı:(

       Weee bu kış benim için haftalar önce, blogum için şu an itibariyle bitmiştir. Bide söz bir daha gece fotosu yok! :)

4 yorum:

  1. saçlarda tost benimde çok sevdiğim ve kullandığım model;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/ne-giydim-black.html

    YanıtlaSil
  2. bencede oldukça beğendiğim bir model :)

    YanıtlaSil
  3. hahahah oooo anlatımlarda kendimi gördüm bayıldım cicimm,hep gül ama hiç banane deme:)bayılıyorum doğal insanlara:)
    bende sınavlara 1 gün çalışmam ama üstün zekamdan dolayı 45 dakikada bitiririm hahahha:)

    YanıtlaSil
  4. saclarınnnnnnnnnnn enfessssssssssssss

    YanıtlaSil

Comments