3 Mart 2012 Cumartesi

Sen aşkı ÇİÇEK böcek,GÜNEŞ,bulut mu sandın? evet evet ölee:)

Dolce&Gabbana'nın yeni koleksiyonunu görünce içim açıldı içim! Özellikle karlı bir Ankara sabahına uyandığımı da düşünürsek bu çiçekli desenlerin yaza özlemimizi nasıl arttıracağını tahmin edersiniz. 


Ananemin basmalarının bu kadar moda olacağı hiç aklıma gelmemişti:) Ama o çantalar,bitirdiniz beni!!favorim: hmm hepsi hepsi,seçemedim yine:(



Her yerde çiçekler açmış, elbiseler çantalar,ayakkabılar!Ayrıca puantiyeler,pötikareler,jeanler ve pastel renkler bu yazın da en'leri olacak.

Bunlar da benim dolabımdaki çiçekleer  :)




D&G ayakkabım we çantam ablamın hediyesi :) 



4 yorum:

  1. hahahha ananemin basmalarıı :D aslında basma gibi değiller ama öyle tasarlanmışlar ki modelleri giyince seksi, hoş, havalı, tatlı ve her neyse öyle dursun.. normal fanilere gelince basmaya dönüşsün :D

    YanıtlaSil
  2. çok cıvıl cıvıl gözüküyor..senin çiçeklerinede bayıldım..
    banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. nasıl yani? o ayakkabı dolabında duruyor? çok zor bi ikilemdesin tatlım.. her saniye giymekle hiç giymeyip hiç eskitmeyip geceleri sarılıp uyumak arasında kalınası, muhteşem muhteşem muhteşem bişeymiş o! güle güle kullan :)

    unutmadan: çantalardan uçuk mavi olan tabii ki :P

    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. What's Next; öyle değil mi ama :))

    Bilgecim, bu yaz dolabımdaki faworiler olcağına eminim bloguma hoşgeldin :)

    decodeniquo, aynen öyleydi canım :D başlarda giymeye kıyamadım sonra herkes görmeli bu güzelliği dedim ayağımdan gözlerimi alamadım derken hala dolabımdaki o özel yerinde ayakkabı :) çok teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil

Comments