25 Mart 2012 Pazar

Yazı Benim Kadar Özleyenlereee :)



    Güneşli bir pazar gününde aklımda yine tatil planları :) Hawada 1 gram güneş görsem aklıma bunlar geliyo benim :( Bu yaz bikinilerde de çiçekler, fırfırlı, çizgili, cafcaflı renkler, beni al diyen modeller gözde olacak! Bunları V.S meleklerinin üzerinde görmek sizi ayrı bir kıskandıracak,heweslendiricek :)


İnsanın içini açan bu modele bayıldım mesela ben..




Puantiye we çizgili bir arada daha ne isterim ki :)


Dantel plaja bile yakışır mı yaa! :)




Sizin sırtınızın şirinliğine ne demeli! Plajın en göz alıcı bikinisi bu olur bence.. Alamıyosanız da yapması kolay bir bağlama şekli,hemen right click save as yapıorz aklımızaa :)





Onda bunda şundadır benim gönlümm hepsindee! Tek sorun seçim yapmak bence :) Hepinize tatil tadında günler dileğimlee! :))

7 yorum:

  1. hepsi iyi güzel hoş da, bunlar için bir de zayıflamak lazıım :)

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. puantiye forever! bi de şu kırmızılı fırfırlı, carmen-esque...
    mihihi, bi de bi de taze incelmiş olmanın dayanılmaz hafifliği ^^ bu post çok iyi geldi bana... bodrum'a gün saydığım şu günlerde... eline sağlık :)


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflar içimi açtı bi an önce yaz gelsin :) bu arada blogunu beğendim :)
    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. What's Next, o şart zaten canım hawalar ısındı herkeste bi diyete girme yediklerine dikkat etme başladı :)

    decodenique, çok teşekkür ederim ayıla bayıla yaptığım bi posttu benimde :))

    Burcucum, yorumun için teşekkür ediyorum blogumu beğenmiş olmana çok sewindm :)

    YanıtlaSil
  5. sanirim bu tatli bikinileri artik daha sik gormek istiyorum ! Hadi sezon acilsin cikiniler havada ucussun :)) Sirt detaylari cok cici.. baglayarakta oluyooo tabi ama asil boyle bi model almak lazim.. kurtlandirdin simdi beni Ozge'cim ;)

    YanıtlaSil
  6. Cok hos. Blogun hosuma gitti bana da beklerim :)

    karakediii.blogspot.de

    YanıtlaSil

Comments