7 Mart 2012 Çarşamba

Dışarısı buz gibi, içim yazdan kalma!

 Ankara'da ablamın yanındayım bir süredir. Vee ilk "Ne Giydim" postumu yayınlamaya karar werdim!! Ankara buz gibi gerçekten ama harika eğlenceli bir gece geçirdm,içim sıcacık:)




Önce alışwerişimizi yaptık, sonraa ....


Gecenin sonunda düz çizgide yürüyebiliyordum ewet :)





Acemi bi blogger olduğum için fotoğraf çektirmek en son, ewe girerken aklıma geldi. Ama bi o kadar da sabırsız olduğum için gündüz fotoğraf çekilmeyi bekleyemedim. Gecenin o eğlendiğim dakikalarını da sizinle paylaşmak isterdim ama ilk posttan benden korkun istemedim :)

Deri Mont: H&M
Elbise: Minik blamın hediyesi 
(sanırım bunu kendine almştı ama biras kilo aldığını fark edince bana hediye olduu!)
Çizme: NR 39
Çanta: Accessorize

9 yorum:

  1. hoşgeldin canım blog alemine... ben sana üye olmak istedim ama göremedim,üye ol kısmını o yokmu acaba bilemedim?

    sana ilk önerim, şu aşağıdaki kelime doğrulama şeysiiini hemen kaldır, insanlar yorum yazarken bununla uğraşmak istemeyecektir...kumanda panelinden yapabilirsin, ayarlardan...

    daha fazla outfit postu bekliyorum,senden tarzını tam olarak anlayabilmek için...

    tekrar hoşgeldin diyorum sana...

    bende bloğuma beklerim...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çantanı çok beğendim =) hayırlı olun blogun =) bende beklerim..
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Gözdecim böyle yönlendirmelere çok ihtiyacım war, o kadar acemiyim ki bu blog konusunda.. Çok teşekkür ederim dediklerini adım adım uyguladım :)iyi ki warsınn :))

    YanıtlaSil
  4. Elbisen çok şirinmiş blogun hayırlı olsun (:

    YanıtlaSil
  5. k ve a ile moda, çok teşekkür ederiiim :) bloguma hosgeldin :)

    Adsız, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. zamanla atarsın o acemiliği minik daltonum benim:)ben hala atamadım o ayrı hahaha:)elbisen çok cici ve çok yakışmış bebişim:)

    YanıtlaSil
  7. those boots and jacket are amazing! love your style. great blog--you have a new follower on google. :) i'd be honored to stay connected. cheers from usa!
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    YanıtlaSil
  8. blogunu bugün kesfettim ve çok sevdim, takipteyim bundan sonra bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Çizme topuklularınız çok güzel :)

    Topuklu ayakkabılar üzerine ilginç ve farklı bir blogum var sizi de beklerim ve sizin kendi topuklularınızı blogumda paylaşmak güzel olacak :)

    www.topukluayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil

Comments