8 Nisan 2012 Pazar

Mutlu Pazarlar :)

    Dışardaki harika hawayı görüp kendimi dışarı atanlardanım bugün bende :) Gezeyim tozayım, daha yeni yatırılmış bursumu yiiim, kredi kartlarımı doldurayım, deliler gibi alışweriş yapayım istedim wee istemekle kalmadım bakın neler buldum :) 


Kalp kolye, küpe delisiym ewet bunu biliyorum.




ayy ben bu haywanları da ewlat edinmeliyiiim hemeeen:)
bakın bide ne yapmaya çalıştııım? karpuz diye tahmin edenler haayıır :( çilek onlar :( acemiyim daha ama daha güzellerini yapıcam inşallah :)





gezdim tozdum sizin için neler buldum neleeeer :)) Özellikle Yargıcının su pembıs üzümlerine bayıldm :)

bunlara ayılıp bayıldıktan sonraaaa

 bunları ewlat edinip geldiiiim :)))))


bu benim uğur kolyem, şans kolyem,en değerli kolyem.. minik blamın hediyesi :) <3

iddaa oynamayı da ihmal etmedim tabiki :D
Herkese mutlu pazarlar,iyi şanslar :)

30 yorum:

  1. Ne olsak senin bu pembe sevdan...harikası. Sekerim bahar gelmiş sana...

    YanıtlaSil
  2. ewt ya nolcak benim bu pembe sewdam bilmiyorum ama bayılıyorum bu renge :)

    YanıtlaSil
  3. fil yüzük çok güzel ya geçen bi blogda daha gördüm bn de bulmalıyımm

    YanıtlaSil
  4. yuzugu cok begendım bı de pembe ck yakısmıs vazgecme derım :)
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok şekersin!!! pembeler çok yakışmış ;)
    güle güle kullan aldıklarını;)

    http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/ne-giydim-black.html

    YanıtlaSil
  6. blogun süper;) ojene bayildim!!!

    banada tekrar beklerim

    http://la-rouge-bhr.blogspot.de/

    bahar♥

    YanıtlaSil
  7. Goncacım bende fil yüzüğü çok sewdim alma konusunda kararlıyım :)

    Zeyscim teşekkür ederiim :) pembeden wazgeçmeyi düşünmüyorum zaten, insan kendini en mutlu hissettiği renklerden wazgeçmemeli :)

    Esracım bu şeker yorumun için çok teşekkür ediyoruum :))

    Baharcm ojeler biras acemi oldu tam çileğe benzetemedim ama daha sonrakiler olucak inşallah, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. blogunu yeni keşfettim ne güzel enerjiksin:)

    o filli yüzüğe bttim:=

    YanıtlaSil
  9. çilek ojelerin çok güzel olmuş :) ayrıca bloğunda çok hoşş , bende takipçinim

    küçüksiyahkelebekk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. pembeler cok yakısmıs :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  11. Ben de aksesuar delisiyim bunlar da çok güzelmiş :) Hoşgledin blog dünyasına ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. pembeler içinde harika görünüyorsun :)))

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. yüzükler çok tatlı ama ben en çok çilekli tırnaklarını beğendiim! pembeler çok yakışmış :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com

    sevgilerr..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba cnm blogun hayirli olsun
    Yorumun icin tesekkurler
    Ben de geldim:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. pembe fiyonk, güzel yorumun için çok teşekkür ederim bloguma hoşgeldin :)

    pinkness, bloguma gelmene de ojelerimi beğenmiş olmana da çok sewindm teşekkür ederimm :)

    Buketcim çok teşekkürler :)

    Trendsum, beğenerek aldım bende, hoşbuldumm :)

    Laura, of course I would love it :)

    Bütücüm, o senin harikalığın çok teşekkür ederim :)

    What's Next, yüzükler için ayrı, ojelerim için ayrı, tatlı yorumun için apayrı teşekkür ederim :)

    Pinky Fashion, filli yüzüğe herkes hayran hayran kalmıs çok şirin bişey gerçekten :))

    Duygucum, çok teşekkür ederim hosgeldin canım :)

    YanıtlaSil
  16. çilekli tırnaklarına bayıldım canım ;)

    YanıtlaSil
  17. ay bu takıların güzelliği ne böyle:)))filli yüzük ile penguen kolye benim favorilerim:)))
    Bu arada çok sevimli bir blogun var, takipe aldım.sevgiler:))))
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
  18. tırnaklarına bayıldım canım ayrıca bende bir pembe severim

    YanıtlaSil
  19. Özge, çok tatlı, neşeli ve hayat dolusun. Blogun insana enerji veriyor, süpersin.

    YanıtlaSil
  20. Ahaha vallahi bayıldım cikek ojene ve anlatımına :) kendisiyle barışık insanlar asigiyim ben:) yorumun için teşekkürler kuzum telden fazla bakamıyorum eve gecer geçmez blogunu detaylı incelemeye alacağım :)

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar.Blogunu yeni gördüm ve çok beğendim takipteyim.Sende benim blogumu takip edersen çok sevinirim.Teşekkürler.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. pembe sevdanın hakkını vermişsin:)çook yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
  23. blogunu yenı gordum bende beklerım bu arada pembeler sneın rengın gercekten harıkasın ayrıca aldıkların ugubocegın hepsı enfes..bursunuda yeee sefann olsaunn

    YanıtlaSil
  24. yüzün çok tanıdık geldi özgecim bir an baktım ben bu kızı nerden tanıyorum diye ama yok tanımıyorum yani izmirle hiç alakam yok benim :))

    YanıtlaSil
  25. my princess, teşekkür ederiim çileklerin yanı sıra karpuzlar hello kittyler de yapmaya başladım onları da en yakın zamanda paylaşmayı düşünüyorum :)

    ozax, filli yüzüğü henüz alamasam da penguen kolye aynamın yanından bana bakıyo :) blogumu beğenmene sewindim, sewgiler :))

    moda sayfam süslü dünyam, çok teşekkür ederim :)

    Defnecim, güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim :)

    Bakteriii,çok teşekkürler canımm, senin yorumlarının hepsine ayrı ayrı cwp yazıcam :))

    belsscim, teşekkür ederimm tekibindeyim ;)

    pink princess, pembeler her yerde güzel canımm teşekkür ederim :)

    kokos kelebek, çok beğenerek aldım hepsini, bursumdan da eser kalmadı :D teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için, takibinizdeyim :)

    Merwecim, yüzümü bikaç kişi arka sokaklardaki zelişe benzetmiş ama hiç alakam olduğunu sanmıyorum :) belki twitten ordan burdan karşılaşmışızdır kimbilir :)

    YanıtlaSil
  26. ojeler süper gerçekten

    ben de bloğuma beklerim
    görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  27. Özge şu iddaa da bi yardımcı olsan..... :D

    YanıtlaSil
  28. hayırr bence tam bir çilek :)) çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  29. merhaba izmirli olaraktan blogda izmirli görünce daha bir keyifli oluyorum:))

    YanıtlaSil

Comments