6 Mayıs 2012 Pazar

Hıdırelleez

      Hıdırellleeeez :) Yılın en sewdiğim günlerinden biriisin seen! Dün güneş batmadan kağıtlara birbirinden tatlı dileklerimi isteklerimi çizdiiim, iplerle birbirine bağladıım. Buraya kadar herşey çok güzeldi. İş onları gül dalına asmaya gelince oturduğumuz sitedeki güllerin hepsinin budandığını farkettim :( Haa yan sitedeki güllerde gözüm kalmadı değil, balkondaki teyzeler de bunu farketmemiş değil kii girip koparamadım :) Ewdeki emektar menekşem yardımıma koştu :)

Aslında bugün piknik günüydü ama kıyafetimden de farkedebileceğiniz gibi gidemedik, biz de Panoraya gidip biraz alışweriş yaptık.

 Werdiğimiz kararın ne kadar doğru olduğunu Panoradan çıkmaya yakın bardaktan boşalırcasına yağmurla karşılaşınca anladım :D

Bi insana topuz hiç mi yakışmaz yaa :D

                                                                     
                                                         Bluz : Polo Garage
                                                         Kot Etek : Bershka
                                                         Babet : Nine West ( Pek görünmese de )

19 yorum:

  1. ben de dileklerimi yazdım balkonumdaki çiçeğe bağladım :) çok hoş görünüyorsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım dileklerin kabul olur canım.Bu arada sana topuz yakışmıyor da değil.Ama şaçların o kadar güzel ki, topuz yaparak saklamana gerek yok:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba!

    great outfit!
    i love it

    thanks for stopping by my blog
    if you want let's follow each other

    kisses from france :)

    YanıtlaSil
  4. yoo topuz da gayet yakışmış,sana öyle geliyor bence :) eteğin aynısı bende de var,çok severek giyiyorum :)
    tüm dileklerin de kabul olsun,amin :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. cok guzel ve rahat bir kombin olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. i like so much your style.this outfit is soo cool!

    YanıtlaSil
  7. dıleklerın kabul olur ınsallah buarada ıkıncı resımde cok tatlısın

    YanıtlaSil
  8. cok tatlisin blogunu tesadüfen buldum bende ankaradan Sevgiler :) Prensesin Masalinada beklerim umarim dileklerin kabul olur :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle katılıyorum hıdrellez şahaneydi konserinde Sezen Aksu bile sahneden neler çizdiniz diye sordu :) dileklerimiz kabul olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. umarım dileklerin kabul olur canım =)

    YanıtlaSil
  11. kuzum güzel yorumların için çok teşekkürler
    sevgiler .öperim=)

    YanıtlaSil
  12. bence gayet güzel olmuş topuz sana :))) bloga geldim bende takipteyim tatlım:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. oley bır ızmırlı blogger daha :)
    topuzda pek yakısmıss
    bu arada bloguma da bbeklerım hedıye cekılısım var :)
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  14. Very cute outfit! And I enjoy the music:) I follow you now.Would you like to follow me back?
    xoox

    YanıtlaSil
  15. love the orange color. :)

    you look great!

    have a great day!
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    YanıtlaSil
  16. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Neden yazmayı bıraktın ya :)

    YanıtlaSil
  18. çok neşeli fotolar =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  19. cok güzel fotograflarrrr.. :) bende takibe aldimmmmm :*

    YanıtlaSil

Comments