23 Eylül 2012 Pazar

Hayat bana güsel :)

  Uzuuun zamandır, yaz geldiğinden beri sizleri unuttuğum doğru :( Ama hawalar, tatil, deniz, kum, güneş o kadar güseldi kiii.. Bloguma tekrar döner dönmes son zamanlarda neler yaptıııım nereleri gezdim tozdum bi post yapiim dedim. Blog dünyasını da baya bi özledimm :)


Ankara'ya gelirseniz Camelot'a girmeden geçmeyin derim. Geçen sene Cadılar Bayramı'nda keşfettiğimiz bu yerde biz harika eğlendiik :) ama o fotoları koymak istemiyorum :D sırt dekoltesi için Bershka'dan aldığm badiyi de zayıf olanlar kullanmalı bence, gördüğünüz gibi şişman olan bölgelerimde ( can simidi diye tabir edilen yanlarımdaa :D) puantiyelerin boyu büyüyoor we hiç hoş durmuyoor ben yaptım, siz yapmayın :)


Daha yazın başında aldığım we ters takmış olduğum bu pembiş kaytan bıyıklar öldürdü beni öldürdüüü :) bilekliklerimi de çok sewdim parıl parıl parlaması wazgeçilmezim olmasına neden oldu :) ışıl ışılımmmm :)


Canım sıkıldığında wee çileklerimden sıkıldığımda yenilik aramdım değil hani :) sewimli olmamışlar mı ama :))

 Manzarasına bayılacağınızı düşündüğüm Anchor restaurantın önünde sizin için bonus kafam we uykudan uyanmış şişmiş yüzümle fotolar çekildim :) Ama Kıbrıs'a giderseniz burda Balık yemeden sakın diim dönmeyin, somon aşkım alewlendi resmen. Dünyanın en güsel haywanı diye tanımladığım tawuk, yerini somona bırakmak üzere!



Bunlar benim her yaz görebileceğiniz üniformam :D beyaz eteğe bayıldığım için sürekli siyah bluzle kombinliyor, ölümsüzleştiriyorum. fix. :)


Weeee hayatımın aşkını Kıbrıs Girne Dome Hotel'de bulmuş bulunuyoruuum :D Gerçek aşkımla tanıştım we o bir manken. ''Ben bu kadar şanssız bir kız mıyım yaa'' diye üzülceğim sırada canlı versiyonlarının kendini beğenmiş, duygusuz ve burda ağzıma almak istemeyeceğim özellikleri aklıma gelincee hiç gözüm arkada kalmadan geri döndüm :) biliyorum ki o beni hep bekleyeceek we bulunduğu yerden asla ayrılmıcak :) :p 

Hey I just met you, this is crazy! :D

11 yorum:

  1. resimler cokk güzellll :)

    YanıtlaSil
  2. camelota gittim ve bayıldm:))) tırnaklar şahane puantiyeli sırt dekoltesi minnak ötesi:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. resimlerin hepsi harika :) tırnaklar ise bi başka harika :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. harika fotograflar :)

    Blogunu yeni kesfettim ve hemen takipcin oldum. ben de beklerim :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  5. tırnaklar harika yüzükte pek şeker :)

    YanıtlaSil
  6. gayet etkileyici bir paylaşım olmuş. emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. şirine güzel yorumun için teşekkür ederim
    sevgiler cnm öperim

    YanıtlaSil
  8. Grade happy, beğenmene sevindim cnm :)
    Aslihancm, teşekkür ederimm yazdan kalma bseler yapiiim dedim :)
    Begümcum o senin minnakliginnn, camelot benim de faworim artık :)
    Samira's life and style, teşekkür ederim cnm can sıkıntısı yararlı olabilio bazen :)
    Ayşecim ben de takibindeyim hoş geldin :)
    Sj, yüzüğü ben de çok beğendim aslında pek yüzük takan biri değilim ama pek seker bu bıyıklar :)
    Felsefespri, teşekkür ederim canım :)
    Duygucum, ben teşekkür ederimm, her zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful pictures! I love your pink ring so much and your naildesign is such an eyecatcher! Really cute! You have pretty hairs!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil

Comments